Ny intern säljare

By in
184
Ny intern säljare

Med en utökad säljorganisation behövs en tydligare koordinering av kundservice både internt och externt. Här kommer Mette att vara en stor tillgång.

Läs intervjun med Mette här och hör mer om henne här.

Berätta lite om dig själv
Vem är du och vad har du för bakgrund?

Jag heter Mette – jag är lokalt rotad och bor sedan 22 år i ett hus på landet här i Haslev området.
Jag är ursprungligen utbildad som internationell marknadsekonom och har arbetat i både Frankrike och England.
Den “röda tråden” genom hela min karriär är professionell kundservice, support och koordinering. Jag brinner för att skapa goda relationer och därmed ge kunder, leverantörer, kollegor och partners en bra upplevelse. Jag har arbetat i många olika branscher och kommer närmast från en tjänst som försäljningskoordinator på Petro-Chem A/S, som säljer smörjoljor av hög kvalitet för industrin.

Vad fick dig att välja att arbeta för WILLBRANDT?

De senaste åren har jag hört WILLBRANDT nämnas genom flera av mina kontakter – och det har alltid varit mycket positivt. Så när möjligheten dök upp var det naturligt att söka tjänsten. WILLBRANDT är ett mycket spänstigt företag med fokus på professionell rådgivning och kundservice. Det är ett företag med nordiska medarbetare och med internationell räckvidd, vilket matchar mina önskemål mycket väl.

Vilka områden blir dina fokusområden?

Jag kommer att arbeta med support på vår interna försäljningsavdelning – och ser fram emot att hjälpa WILLBRANDTs kunder att hitta de bästa lösningarna – och på sikt skapa goda och långvariga relationer med dessa och våra många kompetenta leverantörer.

54321
(0 votes. Average 0 of 5)